Правила и условия на програмата:
- Програмата "Лоялен клиент" дава възможност на всички регистрирани потребители, които пазаруват през профила си, да получат определен процент отстъпка от поръчките си, след достигане на определен оборот на покупки от www.abubu.bg
- Под "оборот" се разбира общата сума на всички платени от клиента артикули, считано от 25.04.2016 година, поръчани единствено през неговия клиентски профил в сайта www.abubu.bg. В оборота не се включват платените суми за доставка до адрес. От оборота се изваждат сумите за дрехи, които поради някаква причина клиента е решил да върне, след като ги е получил.
- За да участвате в програмата е необходимо само да влезете в профила си и да пазарувате! Ако все още нямате регистрация, можете да си направите от ТУК
- Когато достигнете определено ниво от програмата, отстъпката се начислява автоматично в кошницата по време на поръчката ви, но само за продукти, които не са в промоция в момента на покупката. Продуктите, които са с промоционална цена допринасят за увеличаване на общият ви оборот - така ще можете по-бързо да достигнете до следващото ниво на програмата.
- Потребители, които пазаруват като "гост" (без да имат регистриран профил в abubu.bg) не могат да се възползват от програмата АБУБУ "Лоялен клиент".
- Ако потребител, който има регистриран профил в abubu.bg, направи поръчка като "гост" (т.е без да сте влязъл в профила си), то платената сума за тази поръчка няма да бъде включена в общият му оборот.
- Програмата "Лоялен клиент" влиза в сила от 25.04.2016 година. Всички покупки, направени от www.abubu.bg преди 25.04.2016 г, не се включват в сумата на общият оборот. Покупки, направени като "гост", а не през регистрираният профил, не се включват в сумата на общият оборот.